˙·٠•●♥اینجا همه چی در همه♥●•٠·˙
˙·٠•●♥اینجا همه چی در همه♥●•٠·˙
الهی اینترنتت اتیش بگیره اگه اومدی اینجا و نظر نذاشتی!!! :دی 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥اینجا همه چی درهمه♥●•٠·˙ و آدرس lovelymusics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





متن آهنگ همراه با ترجمه:

Empty spaces fill me up with holes

فضاهای خالی منو با حفره ها پر میکنند
Distant faces with no place left to go

چهره های پریشان جایی برایشان نمانده که برن
Without you within me I can’t find no rest

بدون تو در درونم  نمیتونم آرامشی پیدا کنم
Where I’m going is anybody’s guess
جایی که میرم رو همه میتونند حدس بزنند 

:Chorus

I tried to go on like I never knew you

تلاش کردم که ادامه بدم مثل اینکه تو رو اصلا نشناخته ام
I’m awake but my world is half asleep

من بیدارم ولی دنیام خواب آلوده
I pray for this heart to be unbroken

دعا میکنم برای این قلب که نشکسته باشه
But without you all I’m going to be is incomplete

اما بدون تو همه چیزی که میتونم باشم یه آدم “ناقصه”

 

Voices tell me I should carry on

صداها بهم میگن که باید ادامه بدم
But I am swimming in an ocean all alone

اما دارم شنا میکنم درون یه اقیانوس تنهای تنها
Baby, my baby

عزیزم . عزیز  من
It’s written on your face

نوشته شده رو صورتت
You still wonder if we made a big mistake

توهنوز نمیدونی اگه ما داریم اشتباه بزرگی میکنیم(کارمون اشتباهه یا درست؟) 

:Chorus

I triedto go on like I never knew you

تلاش کردم که ادامه بدم مثل اینکه تو رو اصلا نشناخته ام
I’m awake but my world is half asleep

من بیدارم ولی دنیام خواب آلوده
I pray for this heart to be unbroken

دعا میکنم برای این قلب که نشکسته باشه
But without you all I’m going to be is incomplete
اما بدون تو همه چیزی که میتونم باشم یه آدم “ناقصه” 

:Bridge

I don’t mean to drag it on, but I can’t seem to let you go

نمیخوام کشش بدم . اما فکر نمیکنم که بتونم تو رو رها کنم
I don’t wanna make you face this world alone

نمیخوام مجبورت کنم با این دنیا تنها روبه رو بشی
I wanna let you go (alone(
میخوام که رهات کنم (تنها)

:Chorus

II triedto go on like I never knew you

تلاش کردم که ادامه بدم مثل اینکه تو رو هرگز نشناخته ام
I’m awake but my world is half asleep

من بیدارم ولی دنیام خواب آلوده
I pray for this heart to be unbroken

دعا میکنم برای این قلب که نشکسته باشه
But without you all I’m going to be is incomplete

اما بدون تو همه چیزی که میتونم باشم یه آدم “ناقصه”

Incomplete

ناقص

 

منبع:

http://www.mihanlyrics.com


نظرات شما عزیزان:

محسن من بد تو خوبی
ساعت10:33---13 مرداد 1392
ما که اومدیم
پاسخ:خوش اومدین :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:آهنگ incomplete,backstreet boys,دانلود آهنگ, ] [ 2:37 ] [ ᗰiᑎᗩ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

اینجا همه چی در همه! یعنی چون ثبات شخصیتی ندارم ممکنه مطلب شاد و غمگین رو توی اینجا کنار هم زیاد ببینین!!♥ -آهنگ هایی که قشنگ هستن(قدیمی یا جدید)رو هم میزارم♥ -امیدوارم لذت ببرین♥ -سعیمو میکنم که توی پست هام قلط دیکته ای نداشته باشم,حالا شما دیدین به بزرگی خودتون ببخشین :) ♥ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★  ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★ 
امکانات وب
  • گلریزون
  • راکت